کد خبر 1611687
تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۸:۵۷
بازداشت ۱۵ شرور در حین نزاع گروهی در جنوب تهران

فرمانده انتظامی شهرستان ری از دستگیری عاملان ایجاد نزاع و درگیری در محدوده قلعه نو، خبر داد.

به گزارش مشرق، سرهنگ محمدقاسم طرهانی در تشریح جزئیات این خبر گفت:‌چندی پیش و درپی اعلام وقوع یک فقره نزاع و درگیری دسته جمعی با سلاح سرد و ایجاد تنش و رعب و وحشت در بین شهروندان در محدوده قلعه نو بلافاصله ماموران کلانتری ۲۱۱ برای بررسی موضوع به محل اعزام شدند. با حضور ماموران کلانتری قلعه نو در محل مشاهده شد که ۱۵ نفر از اراذل و اوباش با استفاده از قمه اقدام به درگیری و عربده‌کشی کرده‌اند.

وی با بیان اینکه این اقدام اراذل و اوباش موجب ایجاد تنش و برهم زدن آسایش اهالی آن منطقه شده بود، گفت: با حضور به موقع پلیس در محل و شلیک چند تیر هوایی، هر ۱۵ نفر عامل اصلی درگیری که یکی از آنها از اراذل و اوباش دارای سطح است، دستگیر شده و تعداد ۷ قبضه سلاح سرد شامل قمه و چاقو از آنان کشف و ضبط شد.

فرمانده انتظامی شهرستان ری اضافه کرد: متهمان پس از انتقال به کلانتری علت درگیری را اختلافات قبلی دانسته و پس از تشکیل پرونده و پایان تحقیقات با دستور مقام قضائی هر ۱۵ فرد شرور روانه زندان شدند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۹:۰۳ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۱
    2 0
    باید اسید تو حلقوم و ماتحت این اراذل و اوباشها و افراد بی فرهنگ که سرشان برای دعوا درد میکنه بریزند تا اسم خودشان و آدرس خونه شون را برای همیشه فراموش کنند.
  • DE ۱۹:۰۵ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۱
    2 0
    بازداشت ۱۵ شرور در حین نزاع گروهی در جنوب تهران// اینها شتون فقرات ژن ژندگی آژادی هشتند با وقا
  • IR ۲۰:۱۵ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۱
    2 0
    ژن ژندگی آژادی
  • DE ۲۳:۵۲ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۱
    0 0
    بجای هتل زندان و سوزندان بودجه بیت المال! برای تنبیه سازنده این اراذل و اوباش که قلدرچماق می شن و وقت نیروی انتظامی رو بی جهت می گیرند، ازشون در بخش جاده سازی مثل ترمیم چاله و چوله جاده ها و حمل و جابجای مواد جاده سازی وانجام خدمات جاده سازی و کاردر معدن و حمل سنگ از نیروی بدنی و بازوشون استفاده بشه تا انرژی اضافه شون بخوبی هر روز تخلیه بشه. تا آرام تر و اجتماعی تر بشن و غذایی که میخورن و زیر سقفی که میخوابند حلال شون باشه. با این نوع تنبیه سازنده کار یاد میگیرند و تاوان خرابکاری شون رو با کارخدماتی به مقدار زیاد میتون جبران کنن. اگر خوش سابقه شدن بعنوان نیروی خدماتی دراین دو بخش استخدام شون کنن. این دسته به کار اونم کار سنگین نیاز دارند تا آرام و آدم بشن.
  • پکیجهای ضد هجوم گاردمن IR ۱۲:۲۷ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۲
    0 0
    وقتی چند سال پیش تیشرت ضد قمه گاردمن را وارد کردیم با هدف فروش به طلافروشها، وکلا، قضات دادگستری، پزشکان و اشخاصی که به دلایل مختلف شغلی با ارباب رجوع تنها بودن وارد کردیم ولی جالب این بود که فقط تعدا معدودی از اهداف ما در فروش محقق شد و تمام تیشرتهای ضد قمه گاردمن را همین اراذل و اوباش مثلا ثروتمند خریدند

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس